BESOTIES KULTŪRA
Audiovizualinė instaliacija „Besoties kultūra“ kelia klausimą apie reklamos įtaką pertekliniam vartotojiškumui. Visuomenėje susiformavusi vartojimo kultūra tampa vis didesne problema, paveikdama pasaulį ne tik ekologiniais aspektais, bet ir keisdama žmonijos vertybes. Reklama, išnaudodama medijų kanalus, įgyvendindama marketingo strategijas, skatina visuomenę didinti norų sąrašą, besaikiškai vartoti produktus, kurie ne visada yra reikalingi ar naudingi. Todėl autorius, kritikuodamas konsumerizmą, vaizduoja greitą, chaotišką bei vartotojiškos visuomenės paveiktą pasaulio peizažą. Dirbtinio intelekto pagalba yra jungiamos ryškiaspalvės reklamos, prekių perkrauti parduotuvių stelažai, mirgančios socialinių tinklų reklamos, jog atsispindėtų vartotojiškumo chaosas.
Nepaliaujamai besikeičiantys, kontrastingi, ryškūs, agresyvūs, dinamiški kadrai vaizduoja begalinį vartojimo procesą bei reprezentuoja kasdienybėje matomas reklamas. Rimvydo Bankaus sugeneruoti vaizdai ir Tautvydo Nagorsko sukurtas muzikos takelis kuria chaotišką atmosferą spinduliuojantį instaliacijos kūrinį. Tikimasi, jog šie kadrai vers žiūrovą susimąstyti, sukels vidinius klausimus, galbūt privers saikingiau vartoti produktus ir paslaugas.
Instaliacija buvo eksponuojama VDU menų galerijoje „101“, Kaune. (Bakalauro darbo gynimas).